Nah Dia Punya Sembang, 1 DUN Bandar Boleh Tercabut Gigi.

Saya ni bukan suka sangat bercakap bab politik ni, tapi masa cuba belajar nak update blog, terbaca headline dari blog Teganu Ku.

Rasa nak buta mata bila baca tajuknya "PM Tidak Hormati Istana, Terengganu Tidak Penting Buat Putrajaya?"

Hamboi-hamboi hamboi, Kamu ni nak cucuk ke nak jolok atau nak radak? Geli anak tengkok aku nak muntah sakan macam perempuan bunting sulung pulak.

Sementara saya nak muntah-muntah ni..you bacalah sikit dulu ni ya? Azan boleh kata tindakan Perdana Menteri Najib yang masih mengekalkan Ahmad Razif Abd Rahman sebagai Menteri Besar seolah-olah Terengganu tidak penting buat Perdana Menteri, selain tidak menghormati Istana Terengganu.

Dia boleh sembang kata pembangkang menyifatkan Datuk Seri Najib Tun Razak tidak berminat untuk menyelesaikan kemelut di negeri ini juga tidak menghormati keputusan istana yang jelas memberi isyarat tidak berkenan kepada Menteri Besar sedia ada.



Persoalannya sekarang Si Azan ni berminak ke tidak untuk jaga kebajikan pengundi di DUN Bandar? Azan rasa dia hormat Istana sangat ke? Azan fikir Sultan Terengganu suka atau tak murka bila wakil rakyat yang diberi tanggungjawab tetapi tak bertanggungjawab?

Hello...  Pengerusi PKR Terengganu, Azan Ismail tak payahlah nak komen ke, nak campur ke urusan orang...Kawasan sendiri tu kita dada jaga ke? Dahlah awak tu semakin popular dengan Gelaran Wakil rakyat Sekejap Ada Sekejap Tak Ada. Malahan kebiasaannya tak pernah ada.

Tak payah nak sembanglah pasal pasal1 pasal 2 ke..Yang kau tak jaga kawasan sendiri tu apa pasal?

Saya ni malaslah nak campur soal politik sangat. Bukan reti pun. Kalau nak baca juga ceritanya, bacalah kat ni.....TeganuKU Saya pun bimbanmg nak teruskan baca pasal ni..takut apa pulak kata jiran-jiran aku asyik muntah-muntah pulak...Mungkin dia orang ingat aku ada Skandal pulak..

Post a Comment

0 Comments